Brief Stichting Ondernemersfonds Centrum Ommen

Tijdens de Algemene Beschouwingen van donderdag 7 november jl. is door de VVD fractie onderstaand gesteld. Citaat: ons bereiken berichten dat het rommelt in het bestuur(bedoeld zal waarschijnlijk zijn het Ondernemersfonds) en dat er blijkbaar toch nog bijdragen van de centrumondernemers nodig zijn voor de feestmaand. Einde citaat. Het bestuur van de Stichting Ondernemersfonds Centrum Ommen hecht er waarde aan hierop te reageren.

© VVD ommen

Hieronder de ingezonden brief van Stichting Ondernemersvereniging Centrum Ommen:

Beste raadsleden,

Citaat: ons bereiken berichten dat het rommelt in het bestuur(bedoeld zal waarschijnlijk zijn het Ondernemersfonds) en dat er blijkbaar toch nog bijdragen van de centrumondernemers nodig zijn voor de feestmaand. Einde citaat.

Na de officiƫle start eind december 2018 is het bestuur met de werkgroep voortvarend aan de slag gegaan. Door ziekte van Theo Katerberg en als gevolg hiervan zijn besluit om zijn voorzitterschap op te geven is het voorzitterschappen van het bestuur overgegaan naar Rinie Henning en is Sander Buiter voorzitter geworden van de werkgroep. Dit allemaal in goed overleg.

Als activiteiten van de afgelopen maanden kan het bestuur noemen: Valentijn actie, Trendy Ommen (13 april), Paasactie (20 april) , Vechtdal Koetsiers (4 mei), Straattheater (11 mei), Trendy Ommen (21 september) , Trendy Ommen (21 september), intocht Sinterklaas (16 november). Zaterdag 14 december zal de Kerstfair in het centrum van Ommen plaatsvinden. Al deze activiteiten hebben plaatsgevonden en zullen plaatsgevonden zonder bijdragen van de centrum ondernemers.

Verder heeft het bestuur van genoemd Ondernemersfonds hard gewerkt aan de feestverlichting voor ons centrum. En staat de muziek in het centrum ook op de rol. Evenals de marketing en nog vele andere zaken zoals verwoord in het Meerjarenbeleidsplan. Tot slot heeft het bestuur 3 Nieuwsbrieven naar alle ondernemers in het centrum gestuurd en is een flyer gemaakt voor o.a. alle nieuwe ondernemers die zich in het centrum Ommen gaan vestigen.

Dit alles kan alleen gedaan worden met een goede samenwerking tussen bestuur en werkgroep.

Het bestuur hecht aan een goede en open communicatie.

Met vriendelijke groeten,

Bestuur Stichting Ondernemersfonds Centrum Ommen.